poniedziałek, 23 stycznia 2012

NYX w Douglasie (w Berlinie)

(Przepraszam, wprowadziłam Was w błąd. Nie zdawałam sobie z tego wcześniej sprawy, ale dla mnie jest już to tak oczywiste, że mieszkam w Berlinie, że nie dodałam tego, że chodzi o Bln, a powinnam była.)


Dziś przechodziłam koło Douglasa. Nie chciałam tam wejść, ale mój wzrok przyciągnęła szafa z kosmetykami z NYXa, więc musiałam looknąć. Oj same dobrocie tam... Marzt mi się kilka produktów stamtąd, ale ostatnio dużo wydałam na wyprzedażach, więc będą musiały poczekać na inną okazję...

Macie jakieś produkty z NYXa? Ja słyszałam na YT o nich wiele dobrego.

Może polecacie coś konkretnego?

2 komentarze:

  1. ja widziałam kosmetyki nyxa na ich stronie ale pytałam w 5 douglasach w Warszawie i w żadnym nie było
    W którym Douglasie widziałaś tę szafę???

    OdpowiedzUsuń
  2. mówisz że nyx jest w douglasie :) musze obczaić

    OdpowiedzUsuń