sobota, 2 lutego 2013

moje toppery - topper special effect

Hej Dziewczyny,

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię sobie czasem walnąć jakiś brokat czy świecidełko na paznokcie ;)
Generalnie na co dzień staram się ubierać bardziej stonowanie, ale lubię poszaleć na paznokciach i z biżu ;)

Gdy pomaluję paznokcie na jeden kolor, to czasem mi czegoś coś brakuje i paznokcie na serdeczny palcu  i kciuku maznę zawsze sobie jakimś topperkiem i wygląda to super :)



 Trochę mi sie tego z czasem nazbierało z czasem ;)







 Moimi faworytami są toppery z Essence i Catrice. A także z Sensique.
Polecam :)

Najgorszy problem tylko później jest ze zmyciem niektórych z tych topperów, gdyż normalny zmywacz niestety nie zmyje za jednym razem brokatowych drobinek, a szkoda :(
Macie jakieś sposoby na to?

Pozdrawiam






2 komentarze:

  1. no no piękna kolekcja topperów :) kilka z nich sama posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niezła kolekcja topperów :) ja mam kilka z essence i jeden no name. Rzadko nimi maluję paznokcie, bo potem jest właśnie problem ze zmyciem. Próbowałam trik z folią aluminiową, ale mnie jakoś to nie wychodzi. Próbowałaś kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń