sobota, 15 marca 2014

Delikatny rozświetlający makijaż paletkami Beauty UK Eden i Masquerade

Wcześniej przedstawiłam Wam cienie do powiek z paletek Beauty UK
EDEN i MASQUERADE
tym razem prezentuję makijaż wykonany tymi cieniami



Cienie są bardzo świetliste, perłowe w odcieniach jasnego różu i srebra. Dają efekt świeżego i wypoczętego oka.


Brwi zaznaczyłam cieniem w kremie z Maybelline Color Tattoo, odcień  40 - permanent taupe. Nie wierzyłam, ale faktycznie idealnie się do tego spisuje i nie pozostawia fioletowego odcienia.

Górną linię rzęs zaznaczyłam do połowy od zewnętrznego kącika czarnym cieniem z paletki MASQUERADE w celu optycznego zagęszczenia rzęs. Na linię wodną nałożyłam kredkę w odcieniu cielistym z Max Faktor, a dolną powiekę zaakcentowałam brązowym cieniem.



Generalnie jestem z tych, które nie boją podkreślać mocno oko na co dzień, ale od czasu do czasu tęsknię za lekkim i delikatnym makijażem oka.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz