poniedziałek, 23 marca 2015

Manhattan Intense Lip Balm Soft&Shiny, kredki do ust

Moje ostatnio ulubione kredki do ust! 

Pisze ten post okolo tydzien lub dwa po tym jak je zakupilam, gdyz pochodza z limitowanki, a polecajac Wam je, chcialabym, zebyscie jeszcze mialy szanse je sobie sprawdzic w drogerii i ewentualnie zakupic. Niestety nie wiem jak mazywa sie ta limitowanka :/

Oto produkty nad ktorymi tak wzdycham ;)

Manhattan Intense Lip Balm Sift&Shiny
Tak prezentuja sie kolorki, ktore ja sobie zakupilam. w calej limitowance jest ich wiecej, chyba z 6 do wyboru. Ja kupilam najpierw ten, ktory wpada w roz, a innym razem skusilam sie na ten w odcieniach wpadajacych w brzoskwinie/pomarancz.


Wybor kolorow okazal sie bardzo trafny, gdyz obie te kredki sprawdzaja sie u mnie doskonale w dniu codziennym, poniewaz kolory nie sa intensywne na ustach. Jestem posiadaczka przecietnych ust, bardziej cienkich niz okazalych ;) dlatego intemsywne kolory nie bardzo mi pasuja. Ciesze sie, ze jest tu cos do makijazy w odcieniach cieplych (kredka u gory po prawej), ktora wpada w pomarancz, brzoskwinie oraz cos do zimniejszych odcieni w makijazu - kredka po lewej, ktora wpada w odcien rozu.

Kredki sa latwe w aplikacji, dobrze sie nosza, bardzo nawilzaja usta, nie podkreslaja suchych skorek, nie zjadaja sie szybko, nie sa jednak dlugotrwale, nie mozna ich pomylic z lip stain, ktore wzeraja sie w usta i pozostaja na nich wiele godzin. Nie mialam szminek w kredce innych marek, wiec nie mam porownania. Powod tego, ze do tej pory nie skusily mnie inne marki na te kredki jest prosty- nie znalazlam odcienia, ktory pasowalby do moich ust i urody i moglabym go nosic na co dzien. 


Kolory o ktorych mowa to
 roz u gory: 300 notting nude
pomarancz,braz,brzoskwinia na dole: 500 frappuccino

Koszt ok 3,50-3,90€ 

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. gözəl Sizin veb, bir çox insanlar üçün faydalı ola bilər. Mən bu link təşəkkür edirəm, razı ümid əmanət.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń