poniedziałek, 23 stycznia 2012

Kawa z rana musi być :]

Też tak moi drodzy macie, że rozpoczynacie dzień od kawy?
Ja jak muszę gdzieś z rana wyjść, czy to na uczelnie czy do pracy, to mogę nie zjeść śniadania, ale kawę wypić muszę. Jeśli nie zdążę u siebie, to jakoś po drodze.
A jeśli mam wolny dzień, to pierwsze co robię po porannej toalecie, to idę do kuchni i wstawiam wodę na kawuchę :) Póżniej oczywiście siadam z nią przed laptop i obczajam, co się dzieje w świecie;)

Wypiję też kawę sypaną, tzw. fusiarę, ale największą przyjemność sprawia mi picie kawy rozpuszczalnej. Uwielbiam Nescafe Gold, ale to przy częstym piciu kawy szkodzi na kieszeń. Od dłuższego czasu jednak piję kawę z Biedronki Cafe O'doro. W smaku jest podobna do Nesci, za tą samą pojemność płacimy w Biedronce ok 11zł. Ostatnio nawet była w promocji za 8zł, więc jak byłam w PL to wzięłam odrazu 2 słoiki :) A co :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz