piątek, 25 lutego 2011

Mała kolekcja lakierów P2 Color Victim nail polish

Hej:)
Dziś na tapete idą lakiery do paznokci:) Kilka ich mi się nazbierało;)
Najpierw może krótka recenzja - ja jestem z nich bardzo zadowolona. Co do jakości i trwałości niestety nie powiem Wam zbyt dużo, gdyż ja codziennie lub co drugi dzień zmieniam kolor lakieru, dlatego dla mnie trwałość się nie liczy. Jakość nakładania - nie wiem od czego to zależy, ale nie jest we wszystkich lakierach taka sama. Te gęstsze (a trudno przewidzieć, który taki jest) ciężej nakłada się na paznokieć, ale jak się dobrze pomęczę, to i efekt jest ok:) Lakiery z P2 mają dużą gamę kolorystyczną. Znajdują sie tam wszystkie kolory od żóltego przez zieleń, granat po czerń... więc jest w czym wybierać.
Lakier ma 8ml a jego cena to 1,55 euro (jak na standardy niemieckie - mega tanie) niestety nie są one dostępne w PL, ale istnieją przecież wymianki międzynarodowe;):P
Nie wiem cóż więcej o nich napisać... Jakby co, pytajcie w komentarzach, a teraz zapraszam do fotek:)
Milego dnia;)

Ja dziś wieczorem opijam nową (pierwszą zresztą) prace mojej najlepszej psiapsióły :) 3majcie sie, pa
Wracając do lakierów, tak prezentują się one na pazurkach:




A oto jak wyglądają w buteleczkach:



Kolorki po kolei:
ten dalszy rząd od lewej: 208 rich&royal, 017 elegant, 016 chic, 014 heartbeat, 269 flamboyant
pierwszy rząd od lewej: 071 gorgeous, 200 rebel, 207 stormy, 206 divine, 010 glamour

1 komentarz:

  1. Piękny jest fiolet na Twoim ,,środkowym palcu'' :)
    Prezpraszam, że nie odpisywałam na Twój komentarz na moim blogu ale kompletnie tam nie zagladąm,a powinnam :)
    Wszystkie naszyjniki kupiłam w Tally Weijl, wszystkie po przecenie oczywiście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń