niedziela, 21 sierpnia 2011

Małe zakupki po drodze...

Ostatnio wracając z pracy, wstąpiłam do C&A. Teraz wszędzie są w Berlinie poprzeceniane stojaki ze sztuczną biżuterią, więc to był mój cel. Dość dużo było już przebrane, ale nie było mnie jakiś czas tutaj, więc nie miałam możliwości się po to wcześniej wybrać.

Oto, co mi się udało wyhaczyć;)


skarpetki stópki, czarno-białe, te pierwsze czarne ze smieszną kokardką;):P
4 sztuki 3 euro



biżu...
dwie bransoletki na ręce
jeden pierścionek
zestaw kolczyków - wkrętek (w rzeczywistości wyglądają lepiej, ala stare złoto)
biżu była przeceniona na 1euro przy kasie :P



tak się prezentuje wszystko:


do tego dochodzą jeszcze cienkie skarpetki:D
wreszcie dorwałam cienkie skarpetki za kostke (nie lubię podkolanówek, które można sobie aż na udo zaciągnąć;) no i w końcu dostałam coś ala lajkra (lycra? wybaczcie, nie wiem, jak to się pisze, ale myślę, że wiecie, o co mi chodzi) bo te inne typowo rajstopowe wyglądają tandetnie.
Starczy mi ich chyba na cały sezon jesienny;)
6 sztuk, 3 euro

Miłego początku tygodnia:)

3 komentarze: