czwartek, 16 lutego 2012

Torebki - nabytki ostatnich miesięcy.


Torebki, torebki i jeszcze raz torebki...

Jak już pewnie wiecie z moich wcześniejszych postów - uwielbiam torebki i jestem uzależniona od ich kupowania. Średnio raz na jakiś czas (pojęcie względne;) muszę sobie jakąś kupić. Jak mi coś wpadnie w oko, to nie mogę się temu oprzeć i muszę ją mieć. Choćby nie wiem co... ;)

Były Święta Bożego Narodzenia a to okazja, by naturalnie zażyczyć sobie pod choinkę co? 
No torebkę :)
Więc kilka z nich pochodzi właśnie z tej okazji a inne są z przecen :D

Tak się prezentują moje skarby:


Tą dostałam od mojej przyjaciółki Andzi pod choinkę :***

Z przecen z Tally Weijl za jedyne 7euro

Rówieniż z Tally Weijl

Z przecen z New Yorkera, jak widzicie za jedyne 5 euro.
Żal nie wziać ;):P

Orsay, 10 euro


Te dwie pochodzą oczywiście z firmy Atmosphere ze słynnego Primarka. 
Jestem wielką fanką ich torebek. Zawsze zamawiam je na allegro i zazwyczaj jestem z 
nich bardzo zadowolona :)

5 komentarzy:

  1. śliczne torebki :) też je uwielbiam :)

    ta z kwiatkiem najbardziej przypadła mi do gustu :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są świetnie :) torebek nigdy za wiele :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że ja mam mega bzika na punkcie torebek, ale przyznaję, że jesteś lepsza :-))))))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń