piątek, 3 lutego 2012

Zna mnie jak nikt inny...


Jest kilka osób na świecie, które znają mnie jak własną kieszeń...

Moja przyjaciółka to udowodniła w zeszłym roku na Mikołajki, dając mi bransoletkę z charmsami, które sama wybierała pode mnie. Zadała sobie wiele trudu, by wybrać te kilka charmsów, które mówią o tym, jaka jestem i z czym się jej kojarzę. Bardzo to doceniam i dziękuję :*


Zacznijmy od lewej strony:

 * kieliszek (pijaczką ani alkoholiczką nie jestem, ale bardzo często, gdy się spotykamy, to przy rozmowie towarzyszy nam jakiś alkohol. Żeby nie było, nie mieszkamy w tej samej miejscowości, więc nie spotykamy się niestety na tyle często, by ten nawyk jakoś się źle na nas odbił ;)

* perfumy (lubię pachnieć i mam kilka perfum, gdyż lubię używać ich naprzemiennie. Ostatnio zresztą dostałam od mojej Andzi perfumy Brunno Bannani Not For Everybody, Made For Women :*)

* filiżanka (kawe to my z Andzią obie uwielbiamy no i gdy się spotykamy, często idziemy na kawę, tudzież pijemy ją w domku u jednej z nas)

* torebka (jestem torebkoholiczką, mam sporo torebek i co jakiś czas przybywa kolejna, gdyż nie mogę się opamiętać, dostałam ostatnio kilka torebek na Święta Bożego Narodzenia, więc pilnuję się teraz, by nie wrócić do domu z jakąś jeszcze, bo to byłaby już przesada:/)

* szminka (Andzia wie, że uwielbiam kosmetyki i wszystko co, z tym związane, stąd też poniekąd ten blog)

To teraz wiecie już jaka jestem... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz