sobota, 31 marca 2012

Essence LE Circus Circus - lakiery do paznokci

Mam, mam, mam !!!
:-)
W Berlinie niestety nie wiem jakim cudem ale przegapiłam tą limitowankę, 
ale byłam jakiś czas temu w Polsce w Naturze i tam na szczęście były te lakierki.
Nawet się nie spodziewałam, że jeszcze je gdzieś dorwę, ale z tego, co zauważyłam w Polsce te limitowanki wchodzą później i z tego, co słyszałam to nie wszystkie wchodzą na rynek... 
Nie wiem, nie śledzę tego na tyle, by móc się jakoś w tej kwestii wypowiedzieć.
Ale tym razem miałam szczęście.

Chodzi tu o limitowankę Essence CIRCUS CIRCUS

Najbardziej chodziło mi o ten czarny ze złotym brokatem - bardzo lubię ten efekt.
Ale jak to ja - musiałam się skusić na coś jeszcze ;)
I bardzo jestem z nich zadowolona :)

A Wy co sobie kupiłyście z tej limitowanki?
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Pokaż na pazurkach ;)
    Wpadnij na mój blog -wkrótce też będzie kosmetycznie :-)

    crocodylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes sliczna!!! :) musialam to napisac bo to pierwsze co widac na Twom blogu:)

    OdpowiedzUsuń