sobota, 6 października 2012

Concealer Maybelline instant anti-age effekt cover make up

Niestety nie wiem, jak ten korektor jest nazwany w PL, ale pod spodem macie zdjęcie tego produktu, o którym tu mowa, więc na pewno skapniecie się, o jaki concealer mi chodzi.

Na lewym policzku jak widzicie mam nałożony ten korektor za pomocą gąbeczki, która jest przy korektorze. Bardzo przyjemna aplikacja.

Pewnie się zapytacie, dlaczego nałożyłam sobie korektor na cały policzek, otóż w czasie lata, gdy nie chciałam stosować podkładu na całą twarz, stwierdziłam, że będę zakrywać tylko te miejsca, które tego potrzebują, a że mam cerę naczynkową i moje policzki i kąciki nosa są zaczerwienione, dlatego nałożyłam tak ten korektor. Ma bardzo fajny odcień i nie odcinał się od reszty twarzy, gdzie nie zostało nic nałożone.
Po wklepaniu korektora powstał taki efekt. Pod prawym okiem nadal widoczne są zasinienia i worek... 
Lewa strona jest ujednolicona, pokryte są nawet piegi.

A tutaj w zbliżeniu, tylko się nie przestraszcie :P



A oto sprawca tego wszystkiego :)

Polecam :)

4 komentarze:

  1. Efekt naprawdę jest ! Kurczę,muszę go wyprobować:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki jest jego kolor? Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podam Ci dokładną nazwę:
      Instant Anti Age Effekt z Maybelline
      01 light
      reszta jest napisana po niemiecku, wiec nic Ci to niestety nie da, ale jest tu napisane, ze jest to concealer przeciw workom pod oczami i zmarszczkom.
      Z tego co wiem, jest w Polsce dostępny. Mówiła o nich w swoich filmikach na YT digital girl - nie wiem, czy znasz i też zachwalała.
      Pozdrawiam

      Usuń