wtorek, 23 kwietnia 2013

Paleta 15 cieni z Lenka Kosmetik

Historia tej palety cieni do powiek jest następująca ;)
Otóż zanim ją nabyłam, kupiłam sobie najpierw paletę 28 cieni z Lenki Kosmetik i paletkę korektorów. Z tej tych 28 cieni byłam i jestem tak zadowolona, że po pewnym czasie i po obejrzeniu kilku recenzji na YT i blokach, stwierdziłam, że chciałabym mieć też tą małą, tj. 15 cieni.
Jakież było moje zdziwienie, gdy na stronce Lenki tej palety już nie znalazłam.
Nie wiem, czy poprawnym jest wyjaśnienie tego faktu tym, iż Lenka wprowadziła wtedy cienie pojedyncze i jednocześnie wycofała sprzedaż tejże paletki? W każdym razie okoliczności temu sprzyjały.


Tak więc szukałam gdzie indziej. Znalazłam ją w końcu na allegro.
Z wysyłką 45-50zł - myślę sobie - sporo jak za kilka cieni..
Ale mając świadomość i wiedząc, jak bardzo są te cienie dobre i jak bardzo jestem zadowolona z palety 28 cieni, postanowiłam zakupić i tą :)
I nie żałuję :P 

Jest idealna....

Więcej szczegółów znajdziecie przy recenzji palety 28 cieni do powiek, gdyż jakość jest ta sama, więc głupio byłoby się tu powtarzać.


Ma któraś z Was może pędzle z Lenki? Z chęcią bym się dowiedziała o nich więcej. Może polecacie jakieś szczególne?
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz