wtorek, 9 kwietnia 2013

Poczwórna paletka do cienie Avon True Colour Mocha Latte + makijaż

Jestem nią zachwycona!
I kto by pomyślała, że to avonowskie ;)
Mega dobra paletka. 
Polecam.

W paletce znajdziemy cztery cienie, które w zupełności starczą nam do zrobienia kompletnego makijażu oka. Jest cień rozświetlacz, cieµ bazowy, cień do załamania i taki żeby jeszcze bardzie podrasować i wykończyć makijaż. Idealna w podróż, gdzieś na jakiś wypad.

Cienie nakładają się super, bardzo ładnie się blendują, są bardzo dobrze napigmentowane. Nie wiem, co jeszcze dodać. Ja używam tych cieni i tak na baze, więc u mnie wszystkie się dobrze trzymają.

W paletce mamy jak widać dwa błyszczące i dwa matowe cienie. Żadnego brokatu!


A tak się prezentuje makijaż wykonany przeze mnie za pomocą tej paletki.


Tutaj widać, jak wszystkie cienie ładnie się blendują i przechodzą. Nie ma żadnych ostrych kantów i wszystko ze sobą super pasuje.

Dla mnie to super dzienny look. Uwielbiam brązy, więc paletka stworzona jest dla mnie.



Paletkę zakupiłam za ok 20zł.

Powiedzcie mi, czy macie jeszcze jakieś inne paletki z Avonu, które możecie polecić.
Z chęcią przetestuje.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Naprawdę fajne kolorki. Idealna paletka do dziennego makijażu. Nie miałam żadnej paletki z avonu, ale może się skuszę i przetestuję.

    Pozdrawiam
    www.mojakosmetycznapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czy jest możliwość, żebyś udostępniła jak zrobić ten makijaż krok po kroku ?

    OdpowiedzUsuń