sobota, 18 maja 2013

Paletka idealna w podróż? NYX The Caribbean Colletion 02 I dream of St. Marteen

Dziś prezentuję Wam paletkę cieni do powiek z NYXa.
Zawiera ona 5 cieni o satynowym wykończeniu w odcieniach brązu.




Posiadam już jedną paletkę z NYXa (post o niej znajdziecie również u mnie na blogu), więc wiedziałam, że nie kupuję kota w worku, gdyż z tamtej paletki jestem również zadowolona.
Cienie są super jakości, używam bazy pod cienie, więc trzymają się cały dzień, dobrze sie blendują, nie osypują się, dobrze napigmentowane.

Paletka ta zachwyciła mnie swoim doborem kolorystycznym. Ja lubuję się w brązach, a tak paletka właśnie takie odcienie zawiera. Przy tym można w niej znaleźć cień bazowy, cień rozświetlający, na powiekę ruchomą, czy w zagłębienie. Nie brakuje jej naprawdę nic.
Moim zdaniem, to idealna paletka na jakiś wyjazd, gdyż wszystko jest w jednym miejscu i nie trzeba brać kilku cieni czy kilku paletek, które później walają się w kosmetyczce.

Macie jakieś produkty z NYXa, które są godne uwagi? Z chęcią poczytam Wasze propozycje.

1 komentarz: