piątek, 11 marca 2011

Pomadki i błyszczyki firmy AVON

Jest wielu wielbicieli i wielu przeciwników Avonu. A już większość osób nie znosi znanej avonoskiej serii dla młodzieży Color Trend. To fakt, większość produktów z tej serii nie jest zbyt udana, ale co ja zachwalam, to są pomadki - tanie i dobre, a przecież o to chodzi większości z nas:)
Koszt takiej pomadki to 8-10zł, jak się trafi promocja, to można ją nabyć nawet za jedyne 6,90zł (patrz katalog 5/2011) Pomadki te mają 3,6g (więcej mi i tak nie trzeba, bo pomadka po jakimś czasie i tak mi sie znudzi, choćby nie wiem jak była dobra;) Ostatnio została ta seria powiększona o serie złocistą, metaliczną i waniliową. Z serii klasycznej posiadam Pink Sunrise, Sequin (w rzeczywistości jest bardziej intensywny kolor niż w katalogu) i Iced Champing (na 5 szminek, jakie posiadam z tej jestem najmniej zadowolona, gdyż nie daje takiego koloru jak się spodziewałam:/ kolor w rzeczywistości jest mało widoczny i bardziej lalkowaty). Z obecnej serii waniliowej mam pomadke o nazwie Moonbeam - świetny lekko różoway kolorek na codzień. To jest mój obecny ulubieniec. Ta pomadka ma dla mnie jeszcze taki plus, że nie muszę pod nią używać pomadki ochronnej nawilżającej, co zawsze robię przed użyciem każdej innej pomadki. Moonbeam z serii waniliowej, nie tylko pachnie wanilią ale także świetnie nawilża usta:) Szkoda, że z tej serii są jak narazie tylko 4 kolory i to trzy pozostałe takie ciemne, bo z chęcią zakupiłabym sobie inny fajny kolorek z tej serii.

Niestety moja opinia nie jest w pełni obiektywna, gdyż nie mam super porównania z droższymi pomadkami lepszych firm. Posiadam jeszcze dwie pomadki od Catrice, ale one u mnie nie zdają egzaminu, gdyż są zbyt miękkie:/

Oto pomadeczki Color Trend z Avonu:



Swatche od lewej: Iced Champing, Moonbeam, Pink Sunrise, Sequin, Soul mate (ten kolorek nie jest już dostępny w katalogu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz