niedziela, 27 marca 2011

Spring nails od H&M

Moje oczy ostatnio oczarowały lakiery na wiosne z H&M'u.
No są prześliczne!!! Ja mam zestaw następujących kolorków:
Grey, ligh purple, dark purple i coral.
Każda buteleczka ma 3,2ml więc jest dość mała, ale zużyła któraś z Was jakiś lakier do końca? Może odżywke do paznokci, ale pewnie nie lakier;) Prędzej on się zestarzeje, jego konsystencja zgęstnieje, nie będzie się dobrze nakładać albo kolor po prostu nam się znudzi i wyrzucimy go :D
Koszt: 3,94euro

Tak się prezentują lakierki w opakowaniu:
Ja posiadam te z lewej strony, co leżą niżej. Są cudowne:)


Super się nakładają. Przy niektórych z nich wystarczy czasem tylko jedna warstwa, jeśli nie chcemy mocnego efektu. Fajny pędzelek, łatwo i szybko się aplikuje. A czy są trwałe, to Wam niestety nie powiem, bo ja codziennie lub co drugi dzień maluję paznokcie na inny kolor :P W każdym razie ja jutro biegnę do H&M'u po ten drugi zestawik kolorów:)

Tak sie prezentują kolorki:

Ja się w nich zakochałam, a Wy? Przez najbliższy miesiąc będą to moi ulubieńcy :))) Cieszę się, że je mam.
A to wszystko dzięki nissiax83, bo to u niej najpierw zobaczyłam te lakiery. Ona w swoich ostatnich filmikach ma je na paznockiach, więc polecam tam zajrzeć.
Pozdroski:)

4 komentarze:

  1. Też mam! ;) Ten sam zestaw :) Są świetne, mnie urzekło opakowanie i kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cuuuda też chce takie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny jest ten pomarańczowo-czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mi się ostatnio bardzo spodobały, może następnym razem się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń