niedziela, 22 kwietnia 2012

Jak przechowywuję swoje kosmetyki?


Kiedyś krążył po YT taki TAG - jak mieszkają moje kosmetyki.
Dziś i ja bym chciała się do niego dołączyć i pokazać, jak ja przechowuję swoje kosmetyki.

Tak wygląda moja ala komódka, czyli kawałek biurka przeznaczonego na komódke kosmetyczną.
Sama komódka pochodzi z IKEI, kosztowała ok 15-18euro jeśli mnie pamięć nie zawodzi. Jestem z niej bardzo zadowolona, jest bardzo praktyczna, oprócz takiej są jeszcze chyba dwa inne kształty tych komódek z różnymi wielkościami szufladek. Polecam.

Ta wielka szminka to torebka na prezenty, którą dostałam od mojej przyjaciółki i jej chłopaka - oni wiedzą, co ja lubię ;) służy mi jako ozdoba na mojej komódce gdyż mega przypadła mi do gustu.
Obok niej stoi silikonowy organizer z DM (koszt ok 5-6 euro) trzymam w nim jak widać pędzle, pomdki i patyczki kosmetyczne do poprawek.

Obok tej komódki stoi taki pojemnik zakupiony w Biedronce za jakieś 5-6zł, który pierwotnie miał służyć jako doniczka, ale co tam ;) Ja tam trzymam przydatne mi rzeczy, które często używam a nie zmieściły mi się do komódki czyli zmywacz do paznokcie, mgiełka do twarzy z The Body Shop, krem do rąk etc.

No i lusterko podświetlane z Rossmanna, cena ok. 15euro (prezent od mojego Pawełka:*)

Przejdźmy do kosmetyków pielęgnacyjnych czyli łazienka. Tutaj taka mała szafka z Lidla, w niej trzymam przydatne rzeczy, które używam na co dzień,

Tutaj półeczka pod lustrem - standard - kremy do twarzy, pod oczy, toniki, mleczka do demakijażu, pasta do zębów i szczoteczki + waciki kosmetyczne. Te dwa pudełeczka drewniane z lewej są z IKEI, ten pojemnik do szczoteczek jest z Woolworth (ok. 3 euro) i silikonowy pojemnik na waciki DM ok 6-8 euro.

To wisi u mnie w łazience i tam trzymam od góry - przybory do włosów,  póżniej mgieki do twarzy, korektory, bronzery, róże, podkłady jakich aktualnie używam, pędzle najbardziej przydatne, pudry itd. Ten organizer pochodzi z IKEI, koszt ok 18euro (prezent na imieniny od rodziców i siostry:*)
W łazience mam najlepsze światło, stąd moją twarz pod makijaż przygotowuję w łazience a makijaż robię przy biurku, korzystając z produktów, które znajdują się w komódce wyzej przedstawionej.

A tutaj zdradzam Wam, co aktualnie znajduje się u mnie pod prysznicem :P

"Kolekcja" moich perfum i wód toaletowych.

A Wy jak przechowywujecie swoje skarby?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz