niedziela, 22 kwietnia 2012

Pchli targ - zdobycze

W ostatnim czasie stało się modne chodzenie po ciucholandach, różnego rodzaju pchlich targach itd.
Ja niedawno się przeprowadziłam i pewnej niedzieli postanowiliśmy z moim chłopakiem przejść się na spacer, by zwiedzić okolice - natknęliśmy się na wielką halę, gdzie stali rożni ludzie ze swoimi rzeczami, których chcieli się pozbyć.
Jeśli chodzi o ciuchy i obuwie, to nigdy nie mam oka do tego albo szczęścia, ale do rzeczy dekoracyjnych - czemu nie...

Oto nasze zdobycze:

Wazon po lewej 2 euro

ten zestawik 6 euro
W Buttlersie coś podobnego wielkości tego lewego świecznika kosztuje 6-8 euro a tutaj mamy ładniejsze, w ogóle nie zniszczone i do tego dwie sztuki. Moim zdaniem super się prezentują razem.

Tutaj zestawiłam go z dwoma innymi świecznikami z Rossmanna - uwielbiam ten efekt..

2 euro
przeznaczenie - stoi to na mojej komódce, tutaj trzymam jakieś kolczyki czy inną biżuterię lub spinki, gumnki do włosów, które założę na następny dzień lub akurat je zdjęłam i niekoniecznie chce mi się je odnieść na miejsce ich przeznaczenia ;)

No i nie zapominajcie na takich pchlich targach o jednym - targować się, targować i jeszcze raz targować !!! ;) Inaczej przepłacicie :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz