piątek, 27 kwietnia 2012

Żakiet + trampki?


Nadeszła w końcu ta nasza upragniona i wyczekiwana wiosna z ładną pogodą.
Ja cieszę się tym bardziej na tą piękną pogodę, gdyż mogę w końcu zacząć chodzić w moich żakietach i trampkach. Nigdy nie sądziłam, że spodoba mi się to połączenia, gdyż jestem bardziej klasyczna tj. jeśli żakiet to elegancko lub półelegancko, ale ten boyfriend styl - typu bawełniana czy nie marynarka, jakiś t-shirt z nadrukiem lub tank top, i trampki (naturalnie też jakieś spodnie;) i już jesteśmy wystajlowane;)

To moje propozycje na szybko: 



Żakiet z H&M z przecen 20 euro


Torebka New Yorker z przecen 5 euro

Zegarek six, prezent pod choinke

Trampki z przeceny z Pimkie ok 10euro

Zawieszka z Accesorize ok 2euro z przecen

 Tutaj przedtawię tą wersję z szarym bawełnianym żakietem:


Żakiet z Pimkie albo Tally Weijl ok 15euro

Połączenie różowego tank topu, granatowej marynarki i białych trampek.


Przy tej stylizacji mam mój dość nowy nabytek - różowe trampki ;)



Trampki KIK ok 6 euro


Torebka z przecen Tally Weijl 6-7 euro

Wersja z butami z H&M 25 euro

Żeby ożywić dodałam koraliki w kolorze żakietu. Tylko to troche dziwnie wygląda jak się ma torebke przewieszoną przez ramię - traci swój urok.
Też lubicie żakiety i trampki?
Na kimś podobają mi się również żakiety pastelowe. Nigdy nie przymierzałam, ale wydaje mi się, że do mojej osoby, by takie kolorki nie pasowały... Ale kiedyś z ciekawości musiałabym przymierzyć jak będę w jakimś sklepie...
Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz