środa, 20 czerwca 2012

Lakiery do paznokci z Flormar

Lakiery wpadły mi w oko właściwie przypadkiem, gdy byłam w Douglasie, to przechodziłam koło takiego pojemnika z lakierami Flormar za 1,95euro. Tej marki dobrze nie znam, obiła mi się kilka razy na YT o uszy, ale to wszystko. Jednak ja kocham lakiery, lubię testować, dlatego wzięłam ich kilka.
Te, na których widnieje napis Neon - mimo, że neonowe nie są, są łatwiejsze w rozprowadzaniu na paznokciu, mają lepszą konsystencję niż ten pierwszy po lewej.





Poszłam dokupić dwa kolejne :P




Miałyście już okazję przetestować lakiery tej marki? Lub inne kosmetyki z tej marki? Jeśli tak, to co polecacie konkretnego? Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. wszędzie widzę te lakiery, a u mnie ich nie ma :P Twoje kremy mi się podobają bardzo :)

    OdpowiedzUsuń