wtorek, 13 listopada 2012

Kredki do oczu z Avon

Muszę się przyznać - jestem maniaczką kredek do oczu z Avonu ;)
Mam wszystkie te, które mnie interesowały, gdyż jakość tych kredek i ich pigmentacja są po prostu powalające a i nie drogie, gdyż jak się wyhaczy promocję to można je kupić nawet za 9,90zł, niektóre z nich nabyłam za cenę do 13zł.

Tak się prezentują, Niestety światło trochę prześwietla kolorki, w rzeczywistości są trochę bardziej intensywne w kolorze, ale pewnie możecie sobie to wyobrazić, bo nie jedna z Was posiada już czarną kredkę Super Shock ;)

- super trwałe kredki
- intensywne kolory
- nie zbyt drogie
- wybór kolorów ogromny
- mogą zastąpić kolorowy eyeliner
- po nałożeniu szybko rozetrzeć
- nie ścierają się w ciągu dnia
- kredki miękkie, więc łatwe w aplikacji również na linię wodną

górny rządek od lewej:
-- soft black
-- cosmic brown
-- mocha flash
-- brown glow
-- brown sugar

dolny rządek od lewej:
-- shimmer khaki
-- steel
-- plumful
-- blackberry
--black
-- golden fawn


Też macie jakąś z tych kredek? Jesteście z niej tak samo zadowolone jak ja?
Avon nie ma wszystkich produktów dobrych, ale są wśród nich perełki, do których z chęcią wracam.
Macie jeszcze jakieś wypróbowane produkty z kolorówki i do pielęgnacji z Avonu warte mojej uwagi?
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. dużo tego ja miałam jedną nigdy nie mogłam jej zastrugać ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do Liebster Blog. więcej szczegółów na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam cienie z serii 24k nie zastapie ich żadnymi innymi z sieciówek bo po prostu je kocham....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to za seria? Z chęcią wypróbuję. Przeglądałam katalog po przeczytaniu Twojego komenta, ale jakoś nie mogłam znaleźć takich cieni z serii 24k... Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja mam czarną i brązową i jestem zadowolona.Zresztą kosmetyków z avonu mam dużo ponieważ jestem konsultantką.I korzystam z okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to może masz jakieś swoje perełki z Avonu, które polecasz i do których często wracasz? Z chęcią się o nich dowiem. A używałaś kiedyś podkładu flawness? Pozdrawiam

      Usuń