niedziela, 13 stycznia 2013

Świeczki ciąg dalszy

Tym razem zaprezentuję Wam świeczki, jakie posiadam na chwilę obecną.
Cześć z nich traktuję jako dekoracje.

Świeczki z Ikei, stoją na komórce z Ikei przy mojej toaletce. Zestaw trzech sztuk 3 euro.

Te wyczaiłam ostatnio w Ikei na promocji, set trzech świeczek, które zobaczycie pod spodem kosztował 3 euro :)

Świeczki z drogerii DM.

Te pewnie znacie - to stara seria również z Ikei.



Pochowałam świąteczne stroiki i wprowadziłam trochę koloru do pokoju.

Podgrzewacze - bez nich ani rusz;)




A tu moje dwie nowości. Obie dostałam od mojej przyjaciółki i jej chłopaka :)
I jak zawsze z lepszymi świeczkami, na których mi zależy i które więcej kosztowały, żal mi ich palić, choć ciekawa jestem efektu...

Miała już któraś z Was tą świeczkę? Widziałam ją już w akcji na jakimś filmiku na YT, bardzo jestem jej ciekawa. Czaiłam się na nią od dawna, aż dostałam ją na Boże Narodzenie :)

Papa

3 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam świeczki<3
    PS: Mam ten sam lampion z ikei:) Uwielbiam go:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam lampion Ikea :) i te świeczki w miseczkach w kwiatki. Zapaliłam jedną, nie dało się jej palić, knot się spalił a wosk został, miseczkę zostawiłam sobie na sosy dipy itp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja posiadam ta swieczke od Air Wick:) zuzylismy w domu juz nie jednej:)Wiadomo efekt daja tylko wieczorem kiedy w pomieszczeniu nie jest zapalone swiatlo:)Wtedy tak pieknie mienia sie roznymi kolorami:)
    Szkoda tylko ze sa takie drogie-u nas jedna kosztuje cos kolo 5 euro!

    OdpowiedzUsuń