sobota, 4 czerwca 2011

Antystresowy podkład z avonu.

Krótko co do kosmetyków z Avonu:
Wiem, że dużo produktów z avonu przewija się przez mój blog, ale ich kosmetyki sie albo lubi albo nienawidzi;) Ja należę do tych, które je lubią:P Wiem, że dużo produktów z avonu to kosmetyczne buble, ale jest kilka produktów, które zawsze z chęcią zamawiam. Poza tym kosmetyki te są tanie, więc przyciągają swoją przystępną ceną. Jakość nie zawsze jest adekwatna do ceny, ale jeśli ktoś w miare regularnie robi zamówienia w avonie, to mniej więcej wie, co warto a co nie warto zamówić.

Jeśli chodzi natomiast o podkład antystresowy to jest to już moja zużyta jak widać poniżej druga buteleczka. Jestem z niego zadowolona. Jest lekki, super na codzień, fajnie się rozprowadza, nie zostawia smug, odcienie dobre do cery jasnej (bo zazwyczaj cieżko takim typom cery dobrać odpowiedni odcien podkladu), jest kilka odcieni, można bez problemu wybrać odcień nawet po tym, co jest odzwiercidlone w katalogu. Ja nigdy nie pamiętam, jaki jest mój odcień, gdyż napis z tej buteleczki starsznie szybko się zmywa. Dwa razy wybierałam więc i za każdym razem trafnie. Podkład ten jest dla cery suchej, gdyż nie jest on matujący. Ja zawsze utrwalałam go pudrem transparentnym i byłam zadowolona. Nie jest on kryjący, ale takiego nie potrzebuję. Od zakrycia niedoskonałości mam korektor;):P




Opakowanie szklane z pompeczką, więc wygodnie się aplikuje. Cena to w promocji ok 20zł za 30ml.

Zachęcam tych, którzy lubią avon, do wypróbowania tego podkładu.

2 komentarze:

  1. zostałaś otagowana :
    http://kosmetyczny-bzik.blogspot.com/2011/06/ja-piernicze-p-sexi-mnie-tagnea-d.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj..
    Dzisiaj mialam okazje raz maźnac nadgarstek takim o to fluidem
    Jedyne co wiedzialam to to ze kolezanka ma z firmy avon wszystkie kosmetyki, wiec poszukalam przed chwila jakie avon ma do zaoferowania fluidy. Jestem ciekawa odcieni, jak i tego jak je zamówić jeśli już.
    Nie mam porcelanowej cery. najbardziej mozna moj kolor porownac do koloru buff z Revlonu. Wiec moje pytanie brzmi czy do mieszanej cery nada sie on ? Czy moze sa inne jakieś?

    OdpowiedzUsuń