środa, 1 czerwca 2011

Roll-on przeciw niedoskonałościom 2w1. Garnier.


Czysta skóra Active. Silnie kryjąca formuła. Korektor kryjący + formuła wysuszająca.

Długo nad nim myślałam. W końcu ostatnio pojawił się w promocji w Rossmannie - jedyne 15zł, więc się nie naiego skusiłam i nie żałuję. Polecam, polecam, polecam!

Myślałam, ze to będzie bubel. Że to tylko taki gadżet, ale dla mnie spełnia on jak najbardziej swoją funkcję. Myślałam, że korektor w nim zawarty to tylko taki pic na wode, że tak powiem. Że nie będzie dawał tego efektu korektora. Ale sie na szczęście pomyliłam:)

Ja wzięłąm ten dla cery jasnej. On nie jest mega jasny, więc nawet jak się opalę, to będzie ok, gdyż korektor pod oczy powinien być jaśniejszy niż podkład. Więc co do odcienia to idealny.
Konsystencja rzadka, łatwo się dozuje, nie można przesadzić. Kulka daje przyjemne uczucie chłodzenia. Korektor ma bardziej efekt rozświetlający niż mega kryjący. Aczkolwiek ja używam go pod oczy, na skrzydełka nosa (gdyż zawsze mam zaczerwienione) i czasem na powieki, żeby wyrównać koloryt skóry i korektor ten bardzo dobrze sobie z tym radzi. Jestem bardzo zadowolona. Jest wydajny. Dużo go nie trzeba, by uzyskać efekt świeżej, promiennej cery. Idealny na lato, nie za ciężki, nie pozostawia efektu maski lub grubego krycia.
Nie wiem, jak jest z niedoskonałościami czyt. pryszcze lub inne niespodzianki - nie wiem, jak je kryje, gdyż na szczęście ich od jakiegos czasu nie mam;):P 







Nie wiem, czy to dobrze widać na zdjęciu poniżej - na dole ręki jest muśniete kuleczką z korektorem a powyżej lekko roztarte. Efekt porównałabym do korektora rozświetlającego. Np. do Wake up conceler z Manhatan.


Jak dla mnie to jest to też dobry korektor do torebki. Szybka poprawka cieni pod oczami czy wyrównaniu kolorytu cery. Bez potrzeby przypudrowania...

A tutaj opakowanie i coś do poczytania więcej...


3 komentarze:

  1. Ja używałam tego ich roll-on'u pod oczy i też sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno kupiłam sobie ten roll-on, ale nie z korektorek tylko taki zwykły przeciw niedoskonałościom, ten niebieski! i jestem mega zadowolona;) miałam robić o nim recenzję :)
    a co do kosmetyczki to naprawdę nie mam pojęcia gdzie mama ją kupiła:( dzięki za komentarz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się nie sprawdził w zupełności;/

    OdpowiedzUsuń