środa, 15 czerwca 2011

outfit of the day

Witajcie,
w dobieraniu ubrań i stylizacji dobra nie jestem, nie noszę też  drogich i modnych ciuchów, bo nie zawsze są na to pieniądze;) Ale postanowiłam Wam się pokazać, żebyście chociaż wiedziały, kto do Was z tej strony pisze:) gdyż jakoś do tej pory nie zatroszczyłam się o zdjęcie profilowe. Ale przyjdzie i na to czas:P






I teraz po kolei opisze co, skąd i za ile:P Bo to lubimy najbardziej, co nie?;)
Zacznę od góry może:
żakiecik/wdzianko - new yorker ok 10euro
bluzeczka - z bazarku w moim rodzinnym miasteczku ok 30zł
torebka/kuferek - new yorker ok 15euro
spodnie - kik (sklep w DE z wszystkim praktycznie m.in. odkryłam tam całkiem niedawno, że są tam całkiem ładne, tanie ciuszki) 10euro
buty - colloseum albo forever 18 (tam są bardzo podobne ubrania) ok 7euro po przecenie (z zeszłego roku)
kolczyki - perełki (nie wiem skąd, ale można je dostać wszędzie;)
zegarek - six ok 25euro

Przepraszam, że zdjęcia takie poucinane, ale nie mam odpowiedniego miejsca na robienie zdjęc i na tle mojego łóżka i ściany strasznie się ten strój zlewał.

Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz