czwartek, 14 lipca 2011

Limitka P2 Sun City - lakiery do paznokci

Firmę P2 wiele z nas już zna, mimo iż jest ona dostępna chyba tylko w DE. Już jakiś miesiąc temu ukazała się limitka zatytułowana Sun City (limitki wychodzą co miesiąc lub dwa na tej samej zasadzie co w Essence i Catrice) Nic innego nie przykuło (?) mojej uwagi jak te oczodajne lakierki - wprost wymarzone na lato :)
Najpierw wzięłam tylko czerwony, bo byłam ciekawa ich konsystencji. Ale po kilku użyciach byłam tak z nich zadowolona, że poszłam po trzy następne kolorki. No bo lakierów nigdy nie za wiele, tym bardziej jeśli kolor zmienia się codziennie, a przecież w roku jest 365/6 dni, co nie?;)

Tak się one prezentują:



ciemny niebieski
zółto-złoty
wiśniowo-malinowy
złoto-pomarańczowy

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście oczodajne:D Podobają mi się wszystkie a najbardziej pomarańczowy. Chętnie zobaczę go na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń