czwartek, 7 lipca 2011

Paletka cieni z HM'u

Upolowałam:) Chciałam w sumie kupić tą pletke, która jest w stałym sortymencie, ale zobaczyłam, że ta z serii hello kitty jest przeceniona na 3 euro:) I nawet lepiej, bo ta druga ma dość dużo cieni z brokatem, a ta z hello kitty ma same cienie perłowe bez drobinek - i o to mi chodziło:)






Cienie są bardzo fajne. Łatwo rozprowadzają się na powiece, dobrze są napigmentowane i do tego tanie. Zresztą słyszałam, że ta standardowa paletka z Hm'u jest dobra, więc nie wahałam się wziąć tej.
Buziaki

3 komentarze:

  1. uwielbiam hello kitty :D
    i juz chce tą paletke :P

    pozdraiwam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie. ;>
    Dodaję się do obserwujących i pozdrawiam serdecznie: )
    / nastoletniazakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń