środa, 16 maja 2012

Lakiery do paznokci - Essence, Wibo, Lovely - porównanie

W kilku odstepach czasu zakupiłam sobie lakierki do paznokci z różnych firm. 
Póżniej przyszło mi do głowy, że mogą być one do siebie baardzo podobne.
Stąd przyszło mi do głowy, by je porównać.

Tak się prezentują ogólnie wszystkie kolorki.

Ten u góry to lakier z Essence z limitowanki Nail Colour 3
06 Ticket to the show
Ten na dole to Wibo FRench dou Color 06

Te dwa lakiery z lewej strony pewnie już poznajecie - to Lovely
Niestety przy obu lakierach zdarły mi się napisy :/ Pochodzą one z serii Crystal Strenght
Metallic Trends

Tak się prezentują kolorki, pod spodem zamieściłam zdjęcia lakierów, którymi pomalowałam te dwa paznokcie u góry.


Tutaj ta sama zasada - lakierki są pod spodem.
Jak widać różnią się minimalnie, ale i tak warto było kupi ten podwójny lakier dla drugiego kolorku :)


Tutaj dochodzi lakier  Essence z limitowanki  Crazy  good times 01 paradelade

Różnią się praktycznie tylko kolorem drobinek :)

Wszystkie tu zaprezentowane lakiery dobrze się rozprowadzają na paznokciach, mają przyjemną konsystencje, nie gęstnieją, co do trwałości - nie do mnie z tym pytaniem - lakier zmieniam codziennie ;)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz