wtorek, 22 maja 2012

Lakiery do paznokci z KIKO

W jakimś innym poście o KIKO wspominałam, że KIKO robi co jakiś czas taką oferte na jakieś produkty ze swojego asortymentu i je przecenia. Tym razem padło na lakiery do paznokci :)
Za sztukę zapłaciłam 2,50 euro
Zdecydowałam się kupić te lakiery, gdyż chiałam przetestować KIKO. Wiele osób je na blogach i YT wychwala, więc jeśli mogłam zaoszczędzić a jednak je mieć, to skorzystałam. Ale jak już wrócą do swojej stałej ceny, to nie skuszę się na nie więcej. Są jak wszystkie inne. Nic nie ujmuje lakierom z Essence, które są tańsze i tak samo dobre... więc po co przepłacać.
Mimi wszystko cieszę się, że mam je w swoim lakierowym zbiorze, ale za normalną stałą cenę bym ich nie wzięła, a na pewno nie 5 sztuk ;) Na szczęście wszystkie są super i spełniają moje oczekiwania.

Z wybranych kolorów jestem zadowolona.


Pewnie będziecie się dziwić, dlaczego wybrałam takie "nudne" kolory, ale róży i czerwieni na lato mam dużo, a te kolorki są mniej spotykane, można je nosić cały rok, są takie eleganckie, uniwersalne a zarazem codzienne...

Jak widać na paznokciach, lakiery dobrze się rozprowadzają, nie pozostawiają żadnych smug, rozprowadzają się bardzo równo.

 Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Kupiłam sobie niedawno 7 lakierów z Kiko i wszystkie są jakieś takie gęste... Twoje też takie są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wybrałaś sobie lakiery matowe lub te pastelowe.. Ja ich w ogóle nie kupuje i to też z innych firm też nie, gdyż nie umiem ich nakładać - przez to, że są takie gęste i matowe, robią mi się na paznokciu smugi nawet po drugiej warstwie. Dlatego przy wyborze lakierów staram się uwazac, by byly połyskujące - takie lubie najbardziej :)

      Usuń
  2. tez sobie jeden z tej obnizki wzielam... z tego co widze, to jest to ten drugi z prawej :D

    ps. zlituj sie i wylacz prosze ta koszmarna weryfikacje obrazkowa :D

    OdpowiedzUsuń