środa, 5 września 2012

Paletka cieni do powiek Essence Sun Club 02 long beach

Jakbym miała nie wystarczajaco dużo cieni do powiek, skusiłam się jednego razu na paletke z Essence z serii Sun Club
glamour to go eyeshadow
02 long beach

Są to cienie w przeważających ciepłych odcieniach a takie najbardziej lubię, stąd bardzo mnie ona kusiła. Koszt jej to ok 3 euro gdyż w ten dzień jej zakupu była przeceniona.

Tak sie prezentuje: 




Jak dla mnie super. Do dziennego i wieczorowego makijażu. Fajne delikatne odcienie i co ważne - to paletka, której każdy cień mogę wykorzystać. Gdyż nie raz zdarza mi sie tak, że mam jakąś paletkę, ale na przykład 3-4 cienie w niej są nie ruszone, bo mi nie odpowiadają. Z tą tak nie jest :P


Polecam:)

1 komentarz:

  1. Ja mam ta samą. Może inglot jest lepszy jakosciowo, ale te kolorki sa swietne i podbiły moje serce.

    OdpowiedzUsuń