środa, 19 września 2012

Zakupy kosmetyczne z Biedronki (lipiec/sierpień) /Bell/

Hej, 
Biedronka ma czasem takie beauty tygodnie, gdzie można kupić po korzystnej cenie różne produkty kosmetyczne jak wiecie. Najczęściej są to produkty z Eveline lub Bell. Tym razem padło na Bell. Cieszę się tym bardziej, gdyż Bell nigdzie nie mogłam do tej pory znaleźć a bardzo chciałam przetestować.

Oto co zakupiłam:

Tusz do rzęs czeka na swoją kolej, róż jest super i z maseczek jestem również zadowolona,

Obecnie używam tego żelu po prawej u góry. Używam go i używam a on sie nie chce skończyć ;):P A tak na serio to jestem zachwycona tą pompeczką. Co do zapachu - nie każdemu się spodoba, mi osobiście on się kojarzy z kadzidełkami, które zresztą sama lubię i jesienią i zimą chętnie palę, ale jest to specyficzny zapach, nie dla każdego. Co warte dopowiedzenia - żel nie wysusza, zostawia fajne uczucie nawilżenia.
A oprócz tego zaszalałam i kupiłam wszystkie trzy płyny do makijażu z Bielendy. Żadnego z nich do tej pory nie miałam. W chwili obecnej używam bawełny, skończyłam wczoraj awokado. Fajna cena - ok 6zł, ale chyba Rival de Loop jest lepszy, choć dam szansę siostrze awokado - bawełnie ;)

A Wy skorzystałyście z tej oferty Biedronki? Ja oprócz tego zakupiłam sobie jeszcze bronzery z Bell, ale o tym już w innym poście.

Pozdrawiam  

2 komentarze:

  1. a ja nic nie kupiłam w tamtej biedronkowej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy :) a ja z dwufazy z Bielendy (czarna oliwka) jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń