piątek, 15 listopada 2013

Kosmetyki do makijażu z FM Group, Federico Mahora

Do tej pory znałam tą firmę/markę z wód toaletowych i perfum. Wiedziałam, że są katalogi z różnymi kosmetykami a nawet chemią gospodarczą do domu ale nigdy nie miałam do nich dostępu. FM nie jest jeszcze na tyle znane, przynajmniej w moim kręgu, jak Avon czy Oriflame, gdzie w każdym zakątku znajdziemy konsultantkę, która się tym zajmuje.

Oto, co do tej pory udało mi się zakupić:

U samej góry widzimy krem CC, tuż pod nim korektor rozświetlający,
na dole od lewej transparentny puder fixujący, po prawe na dole baza pod cienie do powiek.
Więcej informarcji i moje opinie o tych produktach znajdziecie poniżej.

Tak przychodzą te produkty zapakowane, fajne i eleganckie kartoniki robią dobre wrażenie.

Fixing powder, mineral/transparent, 5g,
ceny niestety nie pamiętam, ale gdyby kogoś to bardzo interesowało, prosze się upomnieć w komentarzu, postaram się dowiedzieć w przeciągu następnych tygodni, gdyż nie posiadam katalogu na miejscu,
zawiera wyciąg z aloesu i substancji regulujących wydzielanie sebum

Moja opinia: strzał w 10tke :) idealny puder, bardzo sceptycznie podchodziłam do opisu tego pudru. To, że zawiera wyciąg a aloesu i inne substancje, przymknęłam na to oko, ale coś w tym musi być, gdyż puder ten naprawdę dobrze matowi, przy tym daje aksamitne wykończenie, puder nie osiada, nie zbiera się na włoskach na twarzy, nie bieli jej i nie sprawia wrażenie "płaskiej twarzy", jest bardzo drobno zmielony, utrwala super makijaż i w ciągu dnia nie wymaga przy moim typie cery żadnych poprawek, godne polecenia, warte wypróbowania.

Ta baza pod cienie niestety okazała się bublem. Tzn mogłabym ją dalej używać, bo aż taka tragiczna nie jest, żeby ją odrazu wyrzucić, ale ma tak miękką konsystencje, że nie można jej równomiernie rozprowadzić na powiece, robią się wręcz "placki", miejsca na powiece, gdzie jest tej bazy więcej i nie można tego rozetrzeć palcem, gdyż roztarcie palcem powoduje przeniesienie bazy z jednego miejsca na powiece na drugie. Poza tym ma dziwny szaro-siny kolor. Słoiczek jest mało praktyczny, gdyż jest głęboki, osoby z długimi paznokciami nie dałyby rady, albo bardzo by się przy tym złościły ;) Nie polecam.

Light Concealer, creamy texture, soft brush, luminous effect, odcień: medium beige, 2,2g

Moja opinia: wpada w lekko żółtawy ton, dopasowuje się do odcienia skóry, dość płynna konsystencja, faktycznie fajnie rozświetla, lecz nie daje mocnego krycia, poradzi sobie z drobnymi przebarwieniami. Mój sposób użycia - najpierw zakrywam cienie i przebarwienia kryjącym korektorem, jeśli to potrzebne, później nakładam cienką warstwę korektora rozświetlającego, często po nałożeniu już pudru.

Krem CC Colour & Care, SPF 15, multifunction oil-free, 30ml,
cena około 40-50zł (dokładnie nie pamietam), odcień genius nude
połączenie kremu pielęgnacyjnego, podkładu i filtra przeciwsłonecznego

Moja opinia: Bardzo zadowolona jestem z tego produktu. Nie wiem, jaka różnica jest między kremem CC, kremem BB a podkładem, ale wystarczy mi efekt jaki daje ten krem. Ma żółty pigment w sobie, podkład dopasowuje się dziwnym trafem do odcienia skóry. Bałam, ze nie trafię  kolorem, ale na mojej twarzy wygląda ten odcień bardzo fajnie, nie odznacza się z szyją. Kryje średnio, ale formuła oil-free, jak jest napisane na opakowaniu, naprawdę działa, gdyż po aplikacji produktu, twarzy tak naprawdę nie musimy przypudrowywać, a przy tym nie daje uczucia lepkości i ciężkości, choć konsystencję ma gęstą i zbitą, przez co najlepiej aplikuję się go pędzlem lub rękoma, beauty blender się przy tym nie sprawdził.

A może któraś z Was miała już więcej do czynienia z firmą FM Group i może podzielić się doświadczeniem, opinią i polecić jakieś konkretne produkty, które się sprawdziły. Z chęcią przetestuje. Pozdrawiam po długiej przerwie:)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Koszt to ok. 50zł niestety :/ ale polecam wszystkie produkty wymienione w poscie niezależnie od ceny oprócz bazy pod cienie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Polecam cienie sypkie, wspaniała pigmentacja i trwałośc, nie zapominam także o odżywkacg d o paznokci mam wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedziec, z checia przetestuje. Polecasz na poczatek jakas konkretna odzywke do paznokci, ktora najbardziej sie u Ciebie sprawdzila? Pozdrawiam

      Usuń