sobota, 30 kwietnia 2011

Szampony do włosów.

Wreszcie wymęczyłam ten szampon z Radicala - masakra z nim. Wiele osób jest z niego zadowolona, więc zmotywowana dobrymi recenzjami, kupiłam go, ale mi niestety nie odpowiada, ale szkoda było wyrzucić, więc męczyłam, męczyłam i w końcu się skończył.

Aż cieszę się na nasępny;)
Kiedyś była promocja w rossmannie i postanowiłam zakupić coś nowego. Mianowicie szampon marki GUHL. Nigdy o nim nic nie słyszałam, ale szampon do tanich nie należy, więc chciałam zaspokoić swoją ciekawość i go wypróbować. Nie wiem, czy są te szampony dostępne w PL? Jeśli coś o nich słyszałyście, dajcie mi proszę znać. Jedno wiem, pięknie pachnie, a dla mnie to w szaponach bardzo ważne.

Szampon GUHL dla włosów brązowych, farbowanych, z orzechem, nadający brązowe refleksy.


Poużywam i dam Wam znać, co Wy na to? Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Guhla nie ma w Polsce, widziałam go tylko w Niemczech, jestem ciekawa Twojej opinii, bo wpadł mi w oko, ale nie mogłam się zdecydować, którą wersję wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu radical ci nie podpasowal?

    OdpowiedzUsuń